Hopp til hovedinnholdet

Brand 1.0 - markedsføring og ledelse 1

  • Pocket

  • 2022

  • Norsk, Bokmål

Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1. Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget. Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien. Bokas innhold: DEL 1 MARKEDSFØRING Kapittel 1 Markedsføreren Kapittel 2 Markedsføring og ledelse Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk) DEL 2 FORBRUKERATFERD Kapittel 4 Forbrukeren Kapittel 5 Atferd DEL 3 MARKEDSPLANEN Kapittel 6 Forretningsidé Kapittel 7 Situasjonsanalyse Kapittel 8 Markedsundersøkelser Kapittel 9 Målgruppe Kapittel 10 Markedsmål Kapittel 11-15 Markedsstrategi Kapittel 16 Markedsmiks

    Kan bestilles til 147 butikker

    På nettlager. Sendes normalt innen en uke

    • Bytt i alle våre butikker
    • Klikk og hent