Åpen eller innadvendt - omdømmebygging for organisasjoner
Pocket
2019
Norsk, Bokmål
Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.
Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave:
- Oppdaterte eksempler og caser.
- Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning.
- Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på.
- Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes.
Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.
Tilgjengelig i 1 butikk
På nettlager. Sendes innen 1-2 virkedager
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent