Læringspotensial
Av Kjell Skogen (red), Mirjam Harkestad Olsen (red)
Del av serien
Pocket
2019
Norsk, Bokmål
I denne boken drøftes fem ulike perspektiver ved læringspotensial gjennom følgende spørsmål:
- Hva er læringspotensial, og hvordan forstå dette med utgangspunkt i et inkluderende skolemiljø?
- Hvilke faktorer utenfor skolen påvirker elevens potensial for læring?
- Hvordan kan viljestyrke fremme elevens læringspotensial?
- Hvordan kan læreren bidra til å fremme elevenes læringspotensial?
- Hvilken sammenheng er det mellom potensial for læring og psykisk helse?
Boken er aktuell for studenter innenfor pedagogiske og spesialpedagogiske studieretninger. Den er også aktuell for forskere med interesse for spørsmål knyttet til skolemiljø og for lærere og lærerutdannere som arbeider med å utvikle gode og inkluderende skolemiljøer.
Tilgjengelig i 1 butikk
På nettlager. Sendes normalt innen 1-2 virkedager
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent