Hopp til hovedinnholdet

Markedsføringsledelse - LØM

Av Mette Holan, del av serien
  • Pocket

  • 2024

  • Norsk, Bokmål

Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver.
Denne utgaven er oppdatert i forhold til nye fagplaner samt i forhold til endringer innen digitalisering og bærekraft.
Læreverket er spesielt godt egnet for fagskolen både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen.
Mette Holan arbeider ved Trøndelag høyere yrkesfagskole.

Ikke tilgjengelig for Klikk&Hent

Forhåndsbestill

Forventes i salg 30.07.2024.

  • Bytt i alle våre butikker
  • Klikk og hent

Oppdag mer