Hopp til hovedinnholdet

Grunnbok i strategi

  • Pocket

  • 2010

  • Norsk, Bokmål

Grunnbok i strategi, 3. utgave, inneholder alle de grunnleggende teoretiske perspektivene og analyseverktøyene. Boken viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende case. Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger en lettfattelig, men grundig innføring i strategifaget. Boken selges også som e-bok.

Grunnbok i strategi inneholder blant annet:

  • Hva er strategi, og hvem har faget betydning for?
  • Hvordan formulere overordnede mål og delmål?
  • Hvordan gjøres gode strategiske valg?
  • Hvordan konkretisere alternativer?
  • Hvordan skaper organisasjoner verdier?
  • Hvordan komme fra beslutning til gjennomføring?
  • Hvordan gjennomføres evaluering og oppfølging?
  • Modeller og rammeverk for intern og ekstern analyse
  • Modeller for analyse av verdiskapning og verdikonfigurasjoner

    Kan bestilles til 147 butikker

    På nettlager. Sendes innen 1-3 virkedager.

    • Bytt i alle våre butikker
    • Klikk og hent

    Oppdag mer