Merkevareledelse
Fleksibind
2025
Norsk, Bokmål
Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte.
Denne tredje utgaven av Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og befester posisjonen som den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Denne utgaven ser spesielt på hvordan utviklingen i teknologi og nye markeds- og mediekanaler påvirker de ulike temaene i denne boken. I tillegg er boken oppdatert med nye begreper og modeller som er blitt populære i praksisfeltet.
Forfatterne tar utgangspunkt i hvilke verdier merkevaren skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merkevaren. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.
Målgruppen er studenter ved universitet eller høyskole, samt ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet.
Ikke tilgjengelig for Klikk&Hent
Forhåndsbestill
Forventes i salg 27.01.2025
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent