Hopp til hovedinnholdet

Retur og angrerett

Bøker kjøpt hos ARK kan returneres uskadet i alle ARKs butikker innen 90 dager mot kvittering eller byttelapp.

Ved retur i butikk av varer kjøpt på nett, er det viktig å ha kvittering (når du har handlet med Vipps eller kort) eller faktura (når du har handlet med Klarna) klar. Det er tilstrekkelig å ha denne digitalt – den må sendes på e-post til butikken hvor returen skal gjennomføres. Dette gjøres når du ankommer butikken med varene du vil returnere, og butikkpersonalet vil oppgi epost du skal sende dokumentasjonen til.

Du kan også sende varen med utfylt retur eller angrerettskjema i posten innen 90. dager etter mottak til:

ARK.NO
v/ARK Brunhjørnet
Postboks 5630
7484 TRONDHEIM

Dersom du returnerer varen fordi du angrer på kjøpet, må du betale returportoen. Reklamerer du på grunn av skade på varen, kan du krysse av om du vil ha ny vare eller ikke.

OBS! Det er ikke angre- eller returrett på e-bøker, nedlastbare lydbøker eller bøker med personlig signatur.

Du kan ta utskrift av angreskjema i PDF her

Ønsker du å kansellere bestillingen din? Gå inn på Min side og velg «bestillinger» under «Ordre», så kan du gjøre dette enkelt selv der. Hvis du ikke får opp valget om å slette bestillingen, har ordren dessverre gått for langt i prosessen til å få dette til. Det betyr også at vi på kundesenteret hos ARK heller ikke får gjort dette. Mer info om finner du under kansellere bestilling.

Kontakt ARK kundeservice

Ring oss

(+47) 22 99 07 55
Åpent: Man-fre 10:00 – 16:00

Send oss en e-post

kundeservice@arkbokhandel.no
Forventet svar innen 24 timer.